Beoordeling Masterclass Customer Journey in FM

Hieronder vind u de beoordeling van de masterclass Customer Journey in FM, maart 2017.
De beoordeling is gegeven door de 16 deelnemers.

Beoordeling programma & inhoud
Presentatie Marc Westeneng 8,4
Inhoudelijke kennis 9,1
Praktische toepasbaarheid 8,1
Zou u de training aanbevelen?* 8,2

Beoordeling locatie
Wat vond u van de locatie? 7,9
Wat vond u van de bereikbaarheid? 7,8
Wat vond u van de catering 8,6

Totaalbeoordeling
Rapportcijfer 8,3

* maar liefst 6 mensen gaven een 9 of een 10 als cijfer. Het laagste cijfer (7) werd 5x gegeven.

Heeft u vragen over bijvoorbeeld het programma en de inhoud? Neem contact met ons op

De masterclass is ontwikkeld voor:

Voor elke facility-professional die de dienstverlening richting (interne) klanten concreet wil verbeteren.

Functieniveau:

  • Directeuren/managers Facility Management
  • Managers werkzaam bij facilitaire dienstverleners
  • Adviseurs facility management
  • Hospitality / Service managers
  • Beleidsmanagers

De onderdelen:

  • De businesscase van klantgerichtheid: wat levert het op?
  • Fact based prioriteiten stellen voor verbetering
  • Aanpak van een Customer Journey-traject
  • De kenmerken van de ideale Customer Journey
  • De Employee Journey

Bekijk het complete programma

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.