Informatie en contact

De masterclass Customer Journey binnen Facility Management geeft u in één dag inzicht in hoe u uw (interne) klanten beter kunt bedienen.

Voor deze masterclass geldt een maximum van 25 deelnemers.

Datum & locatie

De Masterclass Customer Journey in FM vindt op donderdag 2 november 2017 plaats in BCN Rotterdam,
Barbizonlaan 25, 2908 MB Capelle aan den IJssel. Hier kunt u gratis parkeren.

Komt u met het Openbaar Vervoer?
U kunt gratis gebruik maken van de BCN 'Hopper' vanaf station Rotterdam Alexander.

Lees uitgebreide informatie over hoe u bij BCN Rotterdam komt per auto en OV (via BCN)

Voor wie

De Masterclass is opgezet voor de facility-professional die betrokkken is bij klantgerichtheid, waaronder:

Prijzen

Abonnees van Facto Magazine ontvangen €100 korting en betalen € 695 per persoon.
Niet abonnees/leden betalen het reguliere bedrag van € 795 per persoon.
Komt u met een collega? Dan betaalt u € 645 per persoon.
Genoemde prijzen zijn excl. BTW

Voor vragen kunt u terecht bij Monique van der Horst:

Monique van der Horst
Facto opleidingscoördinator
T: 088 5840916
M: 06 51615659
E: moniquevanderhorst@vakmedianet.nl

 

Of vul onderstaand formulier in.

Vragen? Neem contact met ons op

De velden met een * zijn verplicht.



(0123456789)

De masterclass is ontwikkeld voor:

Voor elke facility-professional die de dienstverlening richting (interne) klanten concreet wil verbeteren.

Functieniveau:

  • Directeuren/managers Facility Management
  • Managers werkzaam bij facilitaire dienstverleners
  • Adviseurs facility management
  • Hospitality / Service managers
  • Beleidsmanagers
Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.