Inspiratie

Lees enkele inspirerende cases op het gebied van de Customer Journey

KLM

Eigendommen kwijtraken tijdens een reis is ongeveer het vervelendste dat reizigers kan gebeuren. KLM begrijpt de Customer Journey van hun klanten en zet dus alles op alles om gevonden voorwerpen terug te brengen bij hun rechtmatige eigenaar. In de strijd tegen verloren eigendommen zet de luchtvaartmaatschappij in dit filmpje (dus niet in de dagelijkse praktijk) een hond in. Bekijk wat dit met de beleving van reizigers doet (ook als je zelf geen eigendommen kwijt bent)!

Deze film is ruim 22 miljoen keer bekeken

Employee Journey (taakopvatting)

De beste dienstverleners snappen als geen ander het belang van vertrouwen geven en het beste uit hun mensen halen. Maar hoe doe je dat? Laat je inspireren door dirigent Riccardo Chailly, die toppianiste Maria Joao Pires er door heen sleept als die tijdens een live optreden ontdekt dat ze het verkeerde stuk heeft voorbereid. Een fenomenaal filmfragment.

Helpen van mensen

Dienstverlening gaat om het helpen van mensen. Tegenwoordig gaat er veel energie verloren door slechte dienstverlening, terwijl dienstverlening het leven juist mooier kan maken. Als je écht klanten wilt helpen, wordt dit (in welke vorm dan ook) altijd terugbetaald! Wie goed doet, goed ontmoet.

 

De masterclass is ontwikkeld voor:

Voor elke facility-professional die de dienstverlening richting (interne) klanten concreet wil verbeteren.

Functieniveau:

  • Directeuren/managers Facility Management
  • Managers werkzaam bij facilitaire dienstverleners
  • Adviseurs facility management
  • Hospitality / Service managers
  • Beleidsmanagers
Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.