Uw trainer: Marc Westeneng

Specialist op het gebied van groeistrategie, onderscheidende proposities en klantgerichtheid.

Mijn persoonlijke motto:

Blijf je verwonderen. Want verwondering – je afvragen waarom de dingen zijn zoals ze zijn – brengt zoveel inzichten.

Inzichten die je helpen om dienstverlening te maken waar mensen echt blij van worden. Ik vind het leven te kort voor producten en diensten die je irriteren. Het geeft me een geweldige kick als we als adviesbureau bijdragen aan concrete verbeteringen die heel veel mensen raken.

Het kan me ontroeren als ik mensen vol overgave hun ding zie doen, maakt niet uit wat. Hoewel de jaren me meer mildheid brengen, kan ik nog steeds slecht tegen mensen en organisaties die onverschillig zijn.

Regelmatig schrijf ik een column over de dingen waarover ik me verwonder. Je kunt ze hier lezen

Partner en mede-oprichter van marketing adviesbureau Flowresulting: het hoogst gewaardeerde adviesbureau van Nederland.

Anderen over Marc:

Tijdens het Facto Congres 2016 heeft Marc twee volgeboekte workshops over klantbeleving gegeven. De workshops zijn met een 8,6 beoordeeld.

Het onderwerp 'customer journey' is tevens onderdeel van de 6-daagse Masterclass Hospitality in FM. Deze dag geldt als 'hét WoW moment' van de deelnemers. Ook hier is de beoordeling zeer hoog: 9,1

Enkele reacties namens deelnemers van de workshops:

  • "Erg leuke spreker die zijn verhaal goed weet te brengen en te boeien."
  • "Fantastische presentator en fijne inhoud, erg inspirerend."
  • "Lekker energiek!"
  • "Zeer sterk"
  • "Leuke, vlotte en aanprekende presentatie."
  • "Marc had inhoudelijk een inspirerend verhaal en is een uitstekend verteller. Prima!"
  • "Top workshop! Erg leerzaam en een eye-opener. Erg goed gepresenteerd door Marc! Complimenten!!"

De masterclass is ontwikkeld voor:

Voor elke facility-professional die de dienstverlening richting (interne) klanten concreet wil verbeteren.

Functieniveau:

  • Directeuren/managers Facility Management
  • Managers werkzaam bij facilitaire dienstverleners
  • Adviseurs facility management
  • Hospitality / Service managers
  • Beleidsmanagers
Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.